Klientų aptarnavimo situacijos valdymas pardavimo procese

Klientų aptarnavimo situacijos valdymas pardavimo procese

Aprašymas

Paskirtis:

Programa skirta darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, sprendžiant konfliktines situacijas. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant labiau pasitikėti savimi bei kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir klientų pasitikėjimą įmone, skatinant juos sugrįžti.

Tikslai:

  • Padėti darbuotojams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką įmonės įvaizdžiui bei ilgalaikei sėkmei, didinti pardavimus ir klientų lojalumą.
  • Suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi;
  • Tobulinti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius, tinkamai valdyti pardavimo situaciją sudėtingose aplinkybėse bei konstruktyviai spręsti problemas.
  • Įgauti lankstumo bei pasitikėjimo savimi aptarnaujant skirtingo tipo klientus, išmokti valdyti save ir bendravimo situacijas aptarnavimo metu.
  • Surasti naujų poveikio klientams priemonių ir taip padidinti pardavimus.

Klientų aptarnavimo lygiai ir modeliai.

  • Kokia netinkamo klientų aptarnavimo kaina ir ilgalaikė perspektyva?
  • Darbuotojų indėlis užtikrinant efektyvų klientų aptarnavimą.
  • Klientų lūkesčiai bendradarbiavimo metu. Kaip klientas suvokia ir vertina paslaugą

Efektyvaus bendravimo procesas.

  • Efektyvaus bendravimo su klientu principai:
  • Kliento sutikimas. Poreikio išsiaiškinimas:
  • Neverbalinis bendravimas („kūno kalba“):

Informacijos klientui suteikimo principai.

  • Dažniausiai daromos klaidos teikiant informaciją.
  • Kaip elgtis, kai negalime suteikti reikiamos informacijos iškart?
  • Kaip klientui profesionaliai pasakyti “ne” Praktinė užduotis.
  • Pasiūlymų ir naujovių pateikimas. Kaippatraukliai pateikti pirkimo idėją?.
  • Aptarnavimo užbaigimas, atsisveikinimas.

Konfliktinių ir sudėtingų kliento aptarnavimo situacijų valdymas:

Kaip IŠTAISYTI blogą bendravimą su klientu?

  • Netinkamas darbuotojo elgesys padarius klaidą
  • Kaip elgtis suklydus? Kaip nenuvertinti savo bei kolegų pastangų ir įmonės, produktų, paslaugų įvaizdžio? Praktinė užduotis.
  • Pagrįstos ar nepagrįstos kliento pretenzijos. Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klientų klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
  • Asmenybės ypatumų apspręstas kliento ar darbuotojo elgesys. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Praktinė užduotis.

 

Renginio detalės

Žemaitės Verslo centras
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva
2019-06-18 9:00
90,00 EUR (PVM nėra taikomas)
Registracija į renginį jau pasibaigusi
90.00€

Visos mokymų kategorijos

  1. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 0
  2. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 9
  3. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 32
  4. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 0
  5. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 5
  6. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 3
  7. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 42
  8. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 2
  9. Mokymų/modulių šioje kategorijoje: 8

Turite klausimų?

Susisiekime!

+370 694 90775 info@idconsulting.lt

Partneriai ir draugai