Seminaro metu pristatomas komunikacijos procesas, aptariama, kuo ypatinga žmonių komunikacija. Išsamiai nagrinėjama tarpasmeninė komunikacija: esmė, tipiškos klausytojo ir kalbėtojo klaidos, kaip jų išvengti, komunikacijos kanalai, aktyvaus klausymo metodai. Taip pat pristatoma komunikacija organizacijoje: ypatybės, kryptys (vertikali, horizontali, gandų priežastys ir jų stabdymo būdai.
Žmonės bendrauja, kad būtų lengviau. Tai kodėl jie skiriasi.
Temos
Kalbėtojo barjerai
Klausytojo barjerai
Klausančiojo barjerai
Mažiau teorijos ir daugiau praktikos.
Į seminaro kainą įskaičiuotos 2 kavos pertraukos ir pietūs.
Dalyviams išduodami dalyvavimą seminare patvirtinantys pažymėjimai.
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva | |
2019-12-18 9:00 2019-11-18 | |
90.00€ |