Žemaitės Verslo centras
SPA FILOSOFIJA ir grožio paslaugų industrija. Kai klientas gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks Jums tai, ko Jūs tikitės. Pirmas asmuo įstaigoje, kurį sutinkame, reprezentuoja, atstovauja įstaigą. Kokį įspūdį susidarome, tokį patyrimą išsinešame apie organizaciją. Etiketo žinios – sudėtinė gero aptarnavimo dalis. Seminare gausite atsakymus kaip sutikti klientą, atsakyti į jo klausimus, tinkamai ir profesionaliai atlikti paslaugą, sukurti ilgalaikius ryšius.
Kam skirtas: spa ir grožio centrų, medicinos įstaigų darbuotojams.
Tikslas: Suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą grožio ir sveikatinimo paslaugų versle, spa centruose, medicininėse įstaigose.
Kompetencijos: Gebės pritaikyti įgytas žinias praktiškai. Mokės mandagiai ir korektiškai spręsti sudėtingas situacijas. Dėmesingai išsiaiškinti klientų/interesantų/pacientų poreikį. Tinkamai atstovauti įstaigą. Plėtoti savo verslo idėją.