Kalendorius

Pirmadienis. 04 Lapkritis, 2019 - Sekmadienis. 10 Lapkritis, 2019
Savaitė 45
Antradienis. 05 Lapkritis, 2019
9:00

STRESO, KONFLIKTŲ IR PRIEŠTARAVIMŲ VALDYMAS

Žemaitės Verslo centras

Tikslas – tobulinti streso, konfliktų IR prieštaravimų valdymo gebėjimus bei praktinius įgūdžius.

Po mokymų dalyviai:

  • Supras streso fenomeno esmę bei įsisąmonins jo poveikį žmogaus organizmui, mąstymui, emocijoms ir elgesiui.
  • Gebės valdyti stresą, savo ir kito emocijas konflikto metu.
  • Supras „paslėptas“ konfliktų priežastis ir suras efektyvius konfliktinių situacijų sprendimus.
  • Efektyviai valdys prieštaravimus, kylančius įvairiose tarpasmeninio bendravimo situacijose.
9:00

SĖKMINGO BENDRAVIMO PRINCIPAI. KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ VALDYMAS

Žemaitės Verslo centras

SĖKMINGO BENDRAVIMO PRINCIPAI. KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ VALDYMAS

 

Remdamiesi savo patirtimi bei seminaro metu išklausyta teorine medžiaga, dalyviai atliks individualias užduotis ir užduotis grupėse, dalyvaus diskusijose, filmuosis sumodeliuotose bendravimo situacijose, analizuos video medžiagą, sudarys asmeninių veiksmų, tobulinant bendravimo įgūdžius, planą

Penktadienis. 08 Lapkritis, 2019
9:00

ETIKA IR ESTETIKA SPA

Žemaitės Verslo centras

SPA FILOSOFIJA ir grožio paslaugų industrija. Kai klientas gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks Jums tai, ko Jūs tikitės. Pirmas asmuo įstaigoje, kurį sutinkame, reprezentuoja, atstovauja įstaigą. Kokį įspūdį susidarome, tokį patyrimą išsinešame apie organizaciją. Etiketo žinios – sudėtinė gero aptarnavimo dalis.  Seminare gausite atsakymus kaip sutikti klientą, atsakyti į jo klausimus, tinkamai ir profesionaliai atlikti paslaugą, sukurti ilgalaikius ryšius.

Kam skirtas:  spa ir grožio centrų, medicinos įstaigų darbuotojams.

Tikslas: Suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą grožio ir sveikatinimo paslaugų versle, spa centruose, medicininėse įstaigose.

Kompetencijos: Gebės pritaikyti įgytas žinias praktiškai.  Mokės mandagiai ir korektiškai spręsti sudėtingas situacijas. Dėmesingai išsiaiškinti klientų/interesantų/pacientų  poreikį. Tinkamai atstovauti įstaigą. Plėtoti savo verslo idėją.

Turite klausimų?

Susisiekime!

+370 694 90775 info@idconsulting.lt

Partneriai ir draugai