SPA FILOSOFIJA ir grožio paslaugų industrija. Kai klientas gauna tai, ko jis nori, jis būtinai suteiks Jums tai, ko Jūs tikitės. Pirmas asmuo įstaigoje, kurį sutinkame, reprezentuoja, atstovauja įstaigą. Kokį įspūdį susidarome, tokį patyrimą išsinešame apie organizaciją. Etiketo žinios – sudėtinė gero aptarnavimo dalis. Seminare gausite atsakymus kaip sutikti klientą, atsakyti į jo klausimus, tinkamai ir profesionaliai atlikti paslaugą, sukurti ilgalaikius ryšius.
Kam skirtas: spa ir grožio centrų, medicinos įstaigų darbuotojams.
Tikslas: Suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą grožio ir sveikatinimo paslaugų versle, spa centruose, medicininėse įstaigose.
Kompetencijos: Gebės pritaikyti įgytas žinias praktiškai. Mokės mandagiai ir korektiškai spręsti sudėtingas situacijas. Dėmesingai išsiaiškinti klientų/interesantų/pacientų poreikį. Tinkamai atstovauti įstaigą. Plėtoti savo verslo idėją.
09:00 -10:30 PIRMĄ ĮSPŪDĮ SUKURIANTYS VEIKSNIAI
Etika ir estetika grožio paslaugų versle
SPA FILOSOFIJA
SPA klasifikacija
Kasdienė SPA
Organizacijos įvaizdis ir organizacinė kultūra
Pirmo įspūdžio svarba
Mimika, laikysena ir kūno kalba
Prisistatymas ir supažindinimas
Detalės svarbu: Tikimas, aksesuarai, prisižiūrėjimas, rūbų priežiūra
Universalūs išvaizdos standartai
Uniformos dėvėjimas
Klaidos aprangoje
Profesionalus įvaizdis
Kavos pertrauka
10:45 -12:15 KLIENTO SUTIKIMAS IR POREIKIO IŠSIAIŠKINIMAS. SVARBŪS SĖKMĖS FAKTORIAI.
5 elementų pojūčių sistema
Profesinė etika
Klientų aptarnavimas
Paslaugų suteikimo aplinka
Estetinių procedūrų atlikimo principai
Pagrindiniai dėmesingo ir pagarbaus aptarnavimo elementai
Tinkamas kreipinys
Klientų pripažinimas ir empatija
Poreikio išsiaiškinimas
Klientų konsultavimas
Išskirtinis kliento aptarnavimas
Kliento/interesanto sudominimas ir papildomos paslaugos pardavimas
Kaip parduoti – neparduodant?
Klientų tipai
13:15 -14:45 SUDĖTINGŲ SITUACIJŲ SPRENDIMAS IR STRESO VALDYMAS
Profesionalumas
Pokalbio užbaigimas ir paslaugos suteikimas
Kūno masažo paslaugos suteikimas
Veido procedūros paslaugo suteikimas
Plaukų procedūros paslaugos suteikimas
Kaip spręsti klientų prieštaravimus ir nusiskundimus?
Klausimų uždavimas ir klausymasis?
Kaip reaguoti, kai atsakymas „NE“?
Darbuotojų tarpusavio pokalbiai ir diskusijos
Ką daryti, kai neteisingai esi apkaltintas (-a)
Kaip elgtis kai interesantas rėkia?
Streso valdymas
Tinkami žodžiai
Kliento išlydėjimas
Svarbūs sėkmės faktoriai
Stebuklingi žodžiai
15:00 -16:30 APTARNAVIMAS TELEFONU, EL.ERDVĖJE, EL.PAŠTU
Etiketas aptarnaujant telefonu
Tinkamas atsiliepimas telefonu
Prisistatymas ir supažindinimas
Mobilaus telefono etiketas
Korektiškas aptarnavimas el. paštu
Deramas atsakymas soc. tinkluose
Internetinio puslapio informacija
Organizacijos etikos kodeksas
Verslo sėkmė
Rinkodara ir reklama
Asmeninės karjeros planavimas
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva | |
2019-11-08 9:00 2019-11-08 16:30 | |
109.00€ |