Kalendorius

Pirmadienis. 17 Birželis, 2019 - Sekmadienis. 23 Birželis, 2019
Savaitė 25
Antradienis. 18 Birželis, 2019
9:00

Klientų aptarnavimo situacijos valdymas pardavimo procese

Žemaitės Verslo centras

Paskirtis:

Programa skirta darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, sprendžiant konfliktines situacijas. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant labiau pasitikėti savimi bei kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir klientų pasitikėjimą įmone, skatinant juos sugrįžti.

Tikslai:

  • Padėti darbuotojams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką įmonės įvaizdžiui bei ilgalaikei sėkmei, didinti pardavimus ir klientų lojalumą.
  • Suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi;
  • Tobulinti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius, tinkamai valdyti pardavimo situaciją sudėtingose aplinkybėse bei konstruktyviai spręsti problemas.
  • Įgauti lankstumo bei pasitikėjimo savimi aptarnaujant skirtingo tipo klientus, išmokti valdyti save ir bendravimo situacijas aptarnavimo metu.
  • Surasti naujų poveikio klientams priemonių ir taip padidinti pardavimus.
Trečiadienis. 19 Birželis, 2019
9:00

KONFLIKTŲ SPERNDIMO BŪDAI

Viešbutis "Amberton" Klaipėda

Konfliktas - priešingių poreikių, nuomonių, pozicijų, inetersų susidūrimas ar nesutarimas, kurių metų žmogų užvaldo ne patys geriausi jausmai ar išgyvenimai. Tai apsunkina bendravimą ir sprendimų priėmimą.

Kiekviena organizacija ir kiekvienas žmogus patiria konfliktų. Tik labai svarbu išmokti juos spręsti taikiai, pasirenkant tinkamą konfliktų sprendimo strategiją.

 

Penktadienis. 21 Birželis, 2019
9:00

Turite klausimų?

Susisiekime!

+370 694 90775 info@idconsulting.lt

Partneriai ir draugai