Pagrindinis mokymų poreikio tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, į kokius mokymus apgalvotai investuodama įmonė gali gauti papildomos naudos. Tą įgalina padaryti sisteminis duomenų surinkimas ir analizė, padedanti nustatyti:
- Kokios darbo veiklos sritys gali būti gerinamos darbuotojams dalyvaujant mokymuose?
- Kuriems konkretiems darbuotojams mokymai yra reikalingi?
- Kokie mokymų metodai labiausiai tinka tam tikrai (ar tam tikros srities) darbuotojų grupei?
- Kokie mokymai yra prioritetiniai ir skubiausi? ir kt.
Atliekant mokymų poreikio analizę mūsų konsultantai išsiaiškina reikalingų įgūdžių, žinių ar kompetencijų trūkumą, nusprendžia, kokie mokymai įmonei yra strategiškai reikšmingi. Mokymų poreikio tyrimas atliekamas keliais lygiais:
- Vadovų apklausa;
- Darbuotojų apklausa;
- Įmonės strateginių tikslų analizė siekiant išsiaiškinti, kokie mokymai atneštų įmonei apčiuopiamos naudos.
Šių lygių įvertinimo metodai parenkami kiekvienai įmonei individualiai, o pati mokymų poreikio analizė, atliekama sistemingai, leidžia sudaryti tokias mokymų programas ir metodus, kurie realiai pagerintų darbo rezultatus.