Tikslas
- Įsisavinti organizacijos individualumo ir įvaizdžio svarbą.
- Suvokti organizacijos įvaizdžio kūrimo procesą bei jį įtakojančius elementus.
- Gebėti kurti organizacijos įvaizdį bei jį palaikyti.
Įmonės įvaizdžio esmė bei svarbiausios formavimo ypatybės·
- Kas yra organizacijos įvaizdis
- Kodėl organizacijos įvaizdis yra svarbus
- Organizacijos įvaizdžio sudėtinės dalys
- Darbuotojų indėlis kuriant ir palaikant organizacijos įvaizdį
Įvaizdį įtakojantys veiksniai ir sudedamosios dalys:
- Organizacijos įvaizdžio kūrimas: etapai, įtakojantys elementai (personalas, reklama, pateikimas), specifika.
- Įmonės įvaizdžio kūrimo principai ir jų apibūdinimas
- Įmonės įvaizdžio sudedamosios dalys:(Produkto įvaizdis,Vartotojo įvaizdis, Vidinis įvaizdis, Vadovo įvaizdis, Personalo įvaizdis, Vizualusis įvaizdis, Veiklos įvaizdis,Socialinis įvaizdis)
Įmonės (organizacijos) įvaizdžio lygmenys
- Lojalumas organizacijai – organizacijos įvaizdžio sudedamoji dalis
- Organizacijos individualumas
- Išorinės aplinkos veiksniai įtakojantys organizacijos įvaizdį
- Įvaizdis ir socialinė organizacijos atsakomybės koncepcija
- Misijos formuluotės modelis
- Įmonės komunikacijos charakteristika
-
Organizacijos identiteto ir įvaizdžio formavimo priemonių schema
- Organizacijos įvaizdžio palaikymas užtikrinant efektyvų paslaugos teikėjo (organizacijos) ir kliento santykį
Metodai
Praktinės užduotys, testai, dalyvavimas sumodeliuotose situacijose ir jų analizė, pavyzdžių bei darbinių atvejų analizė.
Trukmė: 8 ak. val.
* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės.
* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus bei metodinę medžiagą.