Mokymai skirti adybininkams ir pardavimo vadybininkams, kuriems reikia
pristatyti ir parduotiti prekes ar paslaugas bei pateikti informaciją , kuri būtų patraukli pirkėjui.
Nagrinėjamos temos:
- ką pirkėjai galvoja apie pardavimo darbuotojus
- Kliento elgesio stiliai
- Bendravimas su skirtingo tipo klientais
- Ko klientas tikisi iš jį aptarnaujančio darbuotojo.
- Darbuotojo aptarnaujančio klientus savybės.
- Pagrindiniai bendravimo elementai įtakojantys kokybišką klientų aptarnavimą.
- Kliento poreikiai
- Klientų požiūriai
- Kaip įtikinti klientus. Pratimas “prisitaikymas prie kliento”
- Bendravimo telefonu ypatybės. Pratimas “jūsų balsas – priemonė įtikinti.”
- Gero bendravimo vertė.
- Netinkami klausimo įpročiai ir aktyvaus klausymosi metodai.
- Efektyvūs informacijos perteikimo būdai. Pratimas.
- Klausimų tipai ir pateikimo seka. Pratimas
- Prieštaravimų esmė bei valdymo taktikos.
- Prieštaravimų atvejų analizė
- Prieštaravimų prevencija.
- Konfliktai, iškylantys aptarnavimo situacijose.
- Transakcinė analizė konfliktų prevencijos požiūriu.
- Klientų kaltinimo neutralizavimo būdai.
- Patraukliai pateiktos idėjos.
TRUKMĖ: 6 akad. val.
* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės.
* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus ir metodinę medžiagą.