Tai mokymai, skirti įvairių sričių darbuotojams ir specialistams, apimantis ne tik „technikų“ naudojimą, bet ir gilesnį savęs pažinimą bei savo patyrimo analizę.
Tikslas - padėti dalyviams į(si)vertinti savo bendravimo privalumus ir tobulintinas puses ir
išmokti geriau išklausyti bei suprasti bendravimo partnerius.
Mokymų temos:
2.1. Psichologinis kontaktas?! Ne, tai ne pirmas įspūdis!
2.2.1. Kaip mes suvokiame kitus? Praktinė užduotis.
2.2.2. Ką signalizuoja mūsų kūnas?
2.2.3. Emocijų ir mąstymo ryšys.
2.2.4. Bendravimas ir savęs vertinimas.
2.2.5. Nuostatų įtaka kontakto užmezgimui ir palaikymui.
3.1. Kaip mes suvokiame informaciją? Ar mūsų pojūčiai mūsų neapgauna? Praktinė užduotis.
3.2. Suvokimo subjektyvumas – ar tikrai turime keturias ausis?
3.3. Ką reiškia būti geru klausytoju? Praktinė užduotis -Testas.
3.4. Aktyvaus klausymosi technikos. Praktinės užduotys.
6.1. Kas yra konflikto vadyba?
6.1.1. Tipinės žmonių reakcijos kaltinimo situacijose. Praktinė užduotis.
6.1.2. Konstruktyvus elgesys kaltinimo situacijose. Video medžiagos analizė.
6.2. Kritikos išsakymo ir priėmimo įgūdžiai. Praktinė užduotis.
6.3. Prašymas ir reikalavimas. Kodėl sunku prašyti? Praktinė užduotis.
6.4. Ar mokate pasakyti „Ne“? Praktinė užduotis.
Mokymų trukmė - 8 akad. val.(70% praktinių užduočių)
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva | |
2020-09-22 9:00 2020-09-22 16:15 | |
80,00€ (PVM nėra taikomas) |