Paskirtis:
Programa skirta darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, sprendžiant konfliktines situacijas. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant labiau pasitikėti savimi bei kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir klientų pasitikėjimą įmone, skatinant juos sugrįžti.
Tikslai:
- Padėti darbuotojams suvokti jų bendravimo su klientais svarbą ir įtaką įmonės įvaizdžiui bei ilgalaikei sėkmei, didinti pardavimus ir klientų lojalumą.
- Suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi;
- Tobulinti bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius, tinkamai valdyti pardavimo situaciją sudėtingose aplinkybėse bei konstruktyviai spręsti problemas.
- Įgauti lankstumo bei pasitikėjimo savimi aptarnaujant skirtingo tipo klientus, išmokti valdyti save ir bendravimo situacijas aptarnavimo metu.
- Surasti naujų poveikio klientams priemonių ir taip padidinti pardavimus.
Klientų aptarnavimo lygiai ir modeliai.
- Kokia netinkamo klientų aptarnavimo kaina ir ilgalaikė perspektyva?
- Darbuotojų indėlis užtikrinant efektyvų klientų aptarnavimą.
- Klientų lūkesčiai bendradarbiavimo metu. Kaip klientas suvokia ir vertina paslaugą
Efektyvaus bendravimo procesas.
- Efektyvaus bendravimo su klientu principai:
- Kliento sutikimas. Poreikio išsiaiškinimas:
- Neverbalinis bendravimas („kūno kalba“):
Informacijos klientui suteikimo principai.
- Dažniausiai daromos klaidos teikiant informaciją.
- Kaip elgtis, kai negalime suteikti reikiamos informacijos iškart?
- Kaip klientui profesionaliai pasakyti “ne” Praktinė užduotis.
- Pasiūlymų ir naujovių pateikimas. Kaippatraukliai pateikti pirkimo idėją?.
- Aptarnavimo užbaigimas, atsisveikinimas.
Konfliktinių ir sudėtingų kliento aptarnavimo situacijų valdymas:
Kaip IŠTAISYTI blogą bendravimą su klientu?
- Netinkamas darbuotojo elgesys padarius klaidą
- Kaip elgtis suklydus? Kaip nenuvertinti savo bei kolegų pastangų ir įmonės, produktų, paslaugų įvaizdžio? Praktinė užduotis.
- Pagrįstos ar nepagrįstos kliento pretenzijos. Kaip tinkamai atsakyti į netikėtus klientų klausimus, pretenzijas, kritiką ir manipuliaciją?
- Asmenybės ypatumų apspręstas kliento ar darbuotojo elgesys. Kaip valdyti savo kūną, balsą bei “recenzuoti” kalbos turinį? Praktinė užduotis.