Mokymo metodai grindžiami kognityvine ir interaktyviąja mokymosi strategijomis, bendradarbiavimu bei mokymu (si) iš patirties: interaktyvi paskaita, probleminis dėstymas, užduotys savianalizei, atvejų analizė, situacijų modeliavimas, patyrimo studija, diskusijos, audiovizualinių priemonių naudojimas.
- Emocinio intelekto samprata. Septynios intelekto rūšys arba, kodėl kai kurie dvejetukininkai tampa lyderiais? Emocinio intelekto apibrėžimas. Emocinis intelektas ir darbo efektyvumas.
- Savęs pažinimas ir priėmimas. Emocijų prigimtis ir funkcijos. Emocijų tipologija. Emocijos – karališkas kelias į savęs pažinimą? Emocijų teikiama informacija ir kaip ja pasinaudoti? Tikslingas emocijų panaudojimas skirtingose situacijose.
- Vidinis dialogas ir vidinės darnos siekimas. Emocijų ir mąstymo ryšys. Suvokimo iškraipymo priežastys. Vidinės emocinio reagavimo programos keitimas.
- Ką reiškia „valdyti emocijas“? Emocinių reakcijų galia. Emocijų išraiškos būdų analizė efektyvumo aspektu. Kaip suvaldyti neigiamas emocijas kitų žmonių atžvilgiu?
- Tarpasmeninė emocinė kompetencija. Kitų žmonių pažinimo priemonės ir informacijos šaltiniai. Kitų asmenų teikiamos emocinės informacijos suvokimas. Bendravimas su skirtingo tipo asmenimis. Poveikis kitiems.
TRUKMĖ: 6 akad. val.
* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės.
* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus ir metodinę medžiagą.
Daugiau informacijos:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.