Tikslinė grupė - vadybininkams ir pardavimo vadybininkams, kuriems reikia pristatyti ir parduotiti prekes ar paslaugas bei pateikti informaciją, kuri būtų patraukli pirkėjui.
Tikslai ir uždaviniai:
- Suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi bendraujant su klientais;
- Geriau valdyti pardavimo situaciją sudėtingose aplinkybėse;
- Pasiekti savo tikslus atsakingose pardavimo derybose;
- Surasti naujų poveikio klientams priemonių ir taip padidinti pardavimus.
Pagrindinės temos:
- Įvadas pratimas “ kliento aptarnavimas”
- ką pirkėjai galvoja apie pardavimo darbuotojus
- Kliento elgesio stiliai
- Bendravimas su skirtingo tipo klientais
- Ko klientas tikisi iš jį aptarnaujančio darbuotojo.
- Darbuotojo aptarnaujančio klientus savybės.
- Pagrindiniai bendravimo elementai įtakojantys kokybišką klientų aptarnavimą.
- Kliento poreikiai: asmenybiniai, praktiniai.
- Klientų požiūriai
- Kaip įtikinti klientus. Pratimas “prisitaikymas prie kliento”
- Bendravimo telefonu ypatybės. Pratimas “jūsų balsas – priemonė įtikinti.”
- Gero bendravimo vertė.
- Netinkami klausymoi įpročiai ir aktyvaus klausymosi metodai.
- Efektyvūs informacijos perteikimo būdai. Pratimas.
- Klausimų tipai ir pateikimo seka. Pratimas
- Prieštaravimų esmė bei valdymo taktikos.
- Prieštaravimų atvejų analizė
- Prieštaravimų prevencija.
- Konfliktai, iškylantys aptarnavimo situacijose.
- Transakcinė analizė konfliktų prevencijos požiūriu.
- Klientų kaltinimo neutralizavimo būdai.
- Patraukliai pateiktos idėjos.
Išklausę šią programą dalyviai:
- pagerins bendravimo įgūdžius, padedančius išvengti nesusipratimų sugebėti efektyviai vertinti pirkėjus bei tobulinti savo veiklą;
- pažins pirkėjų tipus bei išmoks bendravimo strategijų su atskirų tipų pirkėjais;
- įtikinamiau ir efektyviau išsakys savo mintis ir nuomonę;
- palaikys gerus santykius su klientais;
- formuos organizacijos gerą įvaizdį.
Trukmė: 8 ak. val.
* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės.
* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus bei metodinę medžiagą.
Daugiau informacijos: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.