Vilniuje vyks "Efektyvaus klientų aptarnavimo" seminaras.
TIKSLAS - suteikti dalyviams naujų žinių ir įgūdžių apie tinkamą bendravimą su klientais, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi bei išmoktų geriau valdyti aptarnavimo situaciją sudėtingose aplinkybėse.
TEMOS:
1. Į klientą orientuotas aptarnavimas;
2. Kokybiško klientų aptarnavimo samprata;
3. Ko klientas tikisi iš jį aptarnaujančio darbuotojo;
4. Darbuotojo aptarnaujančio klientus savybės;
5. Pagrindiniai bendravimo elementai įtakojantys kokybišką klientų aptarnavimą;
6. Kliento poreikiai: asmenybiniai, praktiniai;
7. Konfliktai, iškylantys aptarnavimo situacijose;
8. Transakcinė analizė konfliktų prevencijos požiūriu;
9. Klientų kaltinimo neutralizavimo būdai;
10. Darbuotojo elgesys padarius klaidą;
11. Klientų informavimo klaidos.
TRUKMĖ: 8 val.
* Į kainą įskaičiuotos kavos pertraukėlės.
* Asmenys, dalyvavę seminare gaus jų dalyvavimą patvirtinančius pažymėjimus ir metodinę medžiagą.
Daugiau informacijos:
Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Žemaitės g. 21, Vilnius 03201, Lietuva | |
2020-08-18 9:00 2020-08-18 16:30 | |
80.00 EUR (PVM nėra taikomas) |