SĖKMINGO BENDRAVIMO PRINCIPAI. KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ VALDYMAS
Remdamiesi savo patirtimi bei seminaro metu išklausyta teorine medžiaga, dalyviai atliks individualias užduotis ir užduotis grupėse, dalyvaus diskusijose, filmuosis sumodeliuotose bendravimo situacijose, analizuos video medžiagą, sudarys asmeninių veiksmų, tobulinant bendravimo įgūdžius, planą
2.1. Psichologinis kontaktas?! Ne, tai ne pirmas įspūdis!
2.2.1. Kaip mes suvokiame kitus? Praktinė užduotis.
2.2.2. Ką signalizuoja mūsų kūnas?
2.2.3. Emocijų ir mąstymo ryšys.
2.2.4. Bendravimas ir savęs vertinimas.
2.2.5. Nuostatų įtaka kontakto užmezgimui ir palaikymui.
3.1. Kaip mes suvokiame informaciją? Ar mūsų pojūčiai mūsų neapgauna? Praktinė užduotis.
3.2. Suvokimo subjektyvumas – ar tikrai turime keturias ausis?
3.3. Ką reiškia būti geru klausytoju? Praktinė užduotis -Testas.
3.4. Aktyvaus klausymosi technikos. Praktinės užduotys.
6.1. Kas yra konflikto vadyba?
6.1.1. Tipinės žmonių reakcijos kaltinimo situacijose. Praktinė užduotis.
6.1.2. Konstruktyvus elgesys kaltinimo situacijose. Video medžiagos analizė.
6.2. Kritikos išsakymo ir priėmimo įgūdžiai. Praktinė užduotis.
6.3. Prašymas ir reikalavimas. Kodėl sunku prašyti? Praktinė užduotis.
6.4. Ar mokate pasakyti „Ne“? Praktinė užduotis.
7. Ar norite pokyčių, tačiau nerandate laiko pradėti? Veiksmų planas.
Žemaitės g. 21, Vilnius 03118, Lietuva | |
2019-11-05 9:00 2019-11-05 16:30 | |
85.00 (PVM nėra taikomas) |